FANDOM

Beautiful-hermione-hogwarts-magic-Favim.com-4113477

Hermiona Jean Granger - siedemnastoletnia uczennica Hogwartu. Przynależy do Gryffindoru, Zakonu Feniksa oraz jako szpieg - do śmierciożerców. Jest córką pary dentystów mieszkających w Londynie. Podczas swojego siódmego roku, dostaje list od rodziców w którym informują ją, że stracili pracę i potrzebują jej wsparcia. Ma zrezygnować z ostatniego roku, by wesprzeć rodzinny budżet zatrudniając się jako kelnerka. Dzień przed wyjazdem, dostaje propozycje od swojego wroga - Dracona Malfoy'a - by udawała jego narzeczoną na okres dwóch miesięcy w Malfoy Manor.

Początki w Malfoy Manor Edytuj

Hermiona nie była przygotowana na to co zgotował jej Draco. Na samym początku zabrano jej różdżkę i podstępem kazano podpisać paragrafy, które zobowiązywały ją do przestrzegania zasad, jakie ustalił Malfoy. Mimo, iż sytuacja była dla niej nowa, nie zdziwiła się intrygą wroga. Podejrzewała, że coś knuje, jeszcze zanim przekroczyła próg drzwi. Przez pierwsze dni wielokrotnie łamała zakazy, co groziło jej byciem potraktowaną klątwą. Draco postanowił ją ukarać dzień po tym jak przyłapał ją całującą się z Theodorem Nott'em. Wycelował w nią różdźkę jednak po chwili złamał się i zmienił zaklęcie Cruciatusa na inne, powodujące powstanie białych kwiatów.

Pierwsze tygodnie były dla niej trudne przez częste zmiany nastrojów Arystokraty. W przystosowaniu się do nowej roli w znacznym stopniu pomógł jej Nott oraz Rose, z którą dziewczyna nawiązała silną, emocjonalną relację. To dzięki niej, zaczęła postrzegać Dracona jako zwykłego chłopaka zamiast wroga. Theodor był jej przyjacielem z którym łączyła ją romantyczne uczucie. Często wymykali się przed Malfoy'em by móc wspólnie spędzić czas.

Do obowiązków Hermiony należało towarzyszenie Draconowi na różnych przyjęciach, bankietach i balach. Była ona tam w charakterze jego dziewczyny, później - narzeczonej. Nienawidziła tego rodzaju rozrywki jednak wiedziała, że dzięki temu jest w stanie pomóc rodzicom. Przez cały ten czas między Gryfonką a Ślizgonem dochodzi do nieporozumień i docinków. Czasami wykorzystywała jego słabość po alkoholu, do uzyskiwania tego czego chciała. Ich relacja drastycznie się zmieniła, gdy umarła Narcyza. To ona osobiście go o tym poinformowała. Była świadkiem jego rozsypki i obiecała sobie oraz mu, że zrobi wszystko, by stanął na nogi. Przyrzekła, że jeśli będzie trzeba, zostanie w Malfoy Manor na dłużej.

Edytuj

Relacje Edytuj

Harry Potter Edytuj

Hermione oraz Harrego łączyła głęboka, silna przyjaźń. Planowali razem zamieszkać tuż po zakończeniu 7 roku. Chłopak robił wszystko, by pomóc swojej przyjaciółce jak najbardziej. Z listu jaki dostaje, wiadomo, że to on poprosił Dracona, by zaoferował jej układ. Przez jej czas pobytu u Malfoy'a, Harry zabiega, by dostawać informację o jej stanie psychicznym i fizycznym. Podczas balu zorganizowanego w Hogwardzie, to on zajmuje się pijaną Hermioną. Przebiera ją w swoje, czyste ubrania i kładzie do swojego łóżka podczas gdy blondyn bawił się przez cały czas z Astorią Greengrass. Gdy Wybraniec dowiedział się z gazety o ślubie Hermiony z Theodorem, to on zajął się organizowaniem misji odbicia jej. Po dwóch miesiącach nieudanych prób, wreszcie udaje mu się przeniknąć do miasteczka Nott'a, gdzie w herbaciarni zaczyna się pogoń przed śmierciożercami. Suma sumarum misja zakończyła się powodzeniem i zostaje przeniesiona do Zakonu. Gesty pomiędzy nimi, były dla innych tak intymne, że sam Dracon zwrócił na to uwagę. Harry jako jedyny interesował się jej życiem sercowym i wiedział co dzieje się między nią a Malfoy'em. Kiedy rozstrzęsiona wróciła z Malfoy Manor, kazał odciąć ją od wszelkich informacji. Był przeciwny jej uczestniczeniu na misjach, które często kończyły się uszczerbkiem na zdrowiu. W końcu ulega i angażuje ją, lecz ciągle uważa, by nie natrafiła na żadne niebezpieczeństwo. Gdy widzi Hermionę czytającą artykuł o nowych podbojach arystokraty, każe jej wyrzucić gazetę i wkręca ją w imprezę z Ronem. W rezultacie Harry obiera dwójkę przyjaciół z izby i mimo wielkiej złości, cieszy się, że Hermiona przeżyła ekscytującą noc.

Ron Weasley Edytuj

Ron i Hermiona chodzili ze sobą na piątym roku jednak oboje stwierdzili, że była to tylko szczenięca miłość. Zostali dobrymi przyjaciółmi, jednak Ron nie miał pojęcia, że Gryfonka nawiązała umowę z blondynem zamiast jechać do Londynu i pracować wśród mugoli. Gdy dowiedział się z gazet, że Hermiona oficjalnie umawia się z Malfoy'em, wpadł w szał i chciał ją od niego zabrać, jednak Harry wszystko mu wyjaśnił. Wzbogacony o wiele informacji przestał się nieustannie zamartwiać o Hermionę, bo wiedział, że jest bezpieczna. Po kilku miesiącach, gdy do Zakonu dotarły wieści o ślubie Nott'a i Granger, pomagał Wybrańcomi w organizowaniu misji. Gdy zbiegli Harry i Hermiona zostali zaatakowani przez Theodora, to Ron go spetryfikował, ratując przyjaciół. Podczas gdy Gryfonka przeżywała kryzys związany z wiadomościami o nowej dziewczynie Malfoy'a, Weasley zabrał ją na imprezę do Londynu, gdzie razem skończyli na izbie wytrzeźwień.

Theodor Nott Edytuj

- A ty, Hermiona? Jak się czujesz? - Samotnie, Theodorze. Rose nadal cierpi, Severus się nie pojawił, Malfoy’a ciągle nie ma, a ty masz własne życie i nie chcę ci go zajmować.
- Nie mów tak. Jeśli będziesz chciała porozmawiać, przyjadę o drugiej nad ranem.
Theodor był przyjacielem Hermiony i Ginny od trzeciego roku. Był dla nich miły i uprzejmy, łamiąc przy tym stereotyp typowego Ślizgona. Zaprzyjaźnili się i spędzali ze sobą sporo czasu. Pod koniec szóstego roku, Hogwart obiegła informacja iż Nott umarł w nieznanych okolicznościach, co załamało Gryfonki. Podczas pierwszego tygodnia w Malfoy Manor, w odwiedziny do Dracona przychodzi Theodor a Hermiona nie może w to uwierzyć. Wyznaje, że przeżyła żałobę i bardzo cierpiała, gdy Dumbledore ogłosił co się stało. Jest oczarowana chłopakiem ze wzajemnością. Robi wszystko, by Malfoy pozwolił jej się z nim spotkać. Arystokratka niechętnie się godzi, jednak gdy mimo zakazu, przyłapuje ich całujący się - oboje ponoszą konsekwencje. Nie zniechęca ich to. Hermiona niemal umiera, porażona przez tarczę gdy biegła w objęcia chłopaka. Nott często zostawia jej zaszyfrowane liściki, dzięki którym wiedzą, jak, gdzie i kiedy mogą się spotkać. Theodor zaprasza ją na pierwszą w życiu randkę. Oboje czują się świetnie, lecz nastrój przerywa Draco, który odnalazł miejsce schadzki. Kolejne wspólne chwilę spędzili razem na balu Voldemorta. Malfoy zajęty Greengrass, zapomina o swoich powinnościach przy ludziach, a Theodor i Hermiona wykorzystują to, by spędzić ze sobą trochę czasu tylko sam na sam. To dzięki niemu Gryfonka uniknęła widoku gwałtu jaki zgotował przypadkowy śmierciożerca pewnej mugolce na przyjęciu. Nott decyduje się iść o krok dalej i wyjawia Draconowi, że jest zakochany w Hermionie, co w cale jej się nie podoba. Zirytował ją fakt, że w czasie niepokoju, zdecydował się iść do podbudowanego blondyna i wyznawać tak poważne rzeczy. Odkryła jednak, że to działa na Malfoy'a jak płachta na byka, dlatego wykorzystywała Theodora to powodowania w nim zazdrości. Nott zaczął opowiadać dziewczynie o zabójstwach Malfoy'a, przez co odwróciła się od niego. Kiedy została porwana i maltretowana przez Goyel'a to Theodor znalazł ją pierwszy i zabijając jej oprawcę, wyprowadził wychudzoną dziewczynę ze starej piwnicy. Zabrał ją do siebie i zaopiekował się nią. Okłamał Dracona, że Goyle ją zabił natomiast jej powiedział, że Malfoy wyjechał na czas wojny do Australii. Hermiona zmieniła swoje nastawienie do Draco i miała żal, że nie powiadomił jej o swoim wyjeździe. Starała się zmniejszać zaloty Theodora, który zaczął ingerować w ich wspólną przyszłość, lecz na próżno. Gdy oboje dowiedzieli się o spisku Nott'a, unieszkodliwili go na ile się dało. Brunet pojawia się sypialni Hermiony i wyznaje ze Malfoy zabił jej rodziców. Na dowód daje list, przez który Gryfonka zaczyna mu wierzyć. Wyznał, że się odkochał po czym wyszedł zostawiając fiolkę z łzą. Dziewczyna widząc wspomnienie atakuje Dracona, który nie mógł zrozumieć, dlaczego bardziej wierzy osobie, która stała za jej uwięzieniem niż jemu. Gdy sytuacja się uspokaja, Rose podaje Hermionie karteczkę na której pisze, że blondyn jest pojmany przez Nott'a i tylko ona może go uratować. Brunet prawie uśmierca na jej oczach arystokratę natomiast ją paraliżuje zaklęciem.
– Mówiłeś, że się odkochałeś. Dlaczego nie możesz iść do przodu? – Wiesz... Pierwsze zakochanie jest najtrwalsze, najsilniejsze i najpiękniejsze, choć zazwyczaj nieszczęśliwe. Nie wiadomo jak bardzo poszedłbyś do przodu i tak zawsze będziesz je pamiętać. Sprawiłaś, że oszalałem. Każda komórka mojego ciała cie pragnęła. Zabiegałem o ciebie tyle miesięcy a ty pozwoliłaś mi myśleć, że należymy do siebie, mimo, że w sercu miałaś jego.
– Theodor, przestań. Doskonale wiedziałeś o moich uczuciach względem ciebie. Nigdy tego nie maskowałam.
Nott zabiera ją do siebie i wyznaje, że nadal coś do niej czuje, lecz tym razem nie da się omamić i złamać sobie serca. Stwierdza, że będzie u niego w charakterze niewolnicy - szlamy i jeśli zrozumie swoje błędy, dopiero wtedy poświęci jej czas. Zmienił się z charakteru; stał się zimny, bezwzględny, manipulacyjny. Obmyśliła taktykę, że będzie się starać, aż znów jej zaufa i odda różdżkę. Ku rozczarowaniu, Theodor był nie ugięty i grał niedostępnego. Hermiona zaczyna robić wszystko, by zwrócić jego uwagę i udaje się jej. Zaczyna umawiać się z brunetem, lecz on zauważa każdy jej podejrzany ruch. Gdy jednak utwierdza go w przekonaniu, że tylko on zawsze się liczył - mięknie. Po kilkunastu tygodniach, zaczyna prosić go o oddanie różdżki. Niepewny wierności Gryfonki, zgadza się pod jednym warunkiem. Jeśli za niego wyjdzie.
– Wyjdź za mnie. – Co?
– Wyjdź za mnie – ponowił – Znamy się cztery długie lata. Jestem w tobie zakochany od trzech. Panuje wojna, skarbie. Skoro ja kocham ciebie a ty kochasz mnie, to dlaczego mielibyśmy czekać? Przecież jestem jedynym mężczyzną w twoim sercu, czyż nie?
Czując manipulacje, wie, że nie może się wycofać, dlatego się godzi. Od tego czasu Theodor nie wyczuwa żadnego podstępu, dzięki czemu czuje się pewniej. Po ślubie Nott nie zmienia swoich postanowień, dlatego Hermiona zaczyna panikować. Brunet to zauważa jednak pozwala jej, by mogła sama wejść do herbaciarni. Tam czeka na nią Harry, który miał ją odbić. Oboje uciekają jednak koniec końców są złapani przez Theodora. Mówi im, że zabije ich obu, lecz na ratunek przybywa Ron. W Zakonie Hermiona dowiaduje się, że wymazano mu pamięć i myśli, że została porwana do Gwardii Dumbledore'a jako jeniec. Wstawia się do siedziby i wyjawia sekrety wewnętrznego kręgu, by móc zabrać ją z powrotem do siebie. Podstępem on zostaje złapany i Zakon przetrzymuje go jako swojego zakładnika. Po dokładnym prześledzeniu dokumentów przez Draco, okazuje się, że pastor udzielający ślubu, był jednym ze stowarzyszenia, więc nie jest jego żoną Nott'a.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki